נתניהו ימריא לברלין, מפגיני שמאל יגיעו לנתב"ג

שלמה ריזל ובנצי לייזרוביץ' No Comments on נתניהו ימריא לברלין, מפגיני שמאל יגיעו לנתב"ג

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא היום לביקור מדיני בגרמניה. מפגיני השמאל מתכננים לשבש את הגעתו לנתב"ג, ולנסוע באיטיות בכבישים באזור. הביקור יעסוק בעסקת נשק עם גרמניה ובגרעין האיראני

צילום: חיים צח / לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפגיני השמאל ימשיכו גם היום בהפגנות אלימות ובפגיעה חמורה ביחסי החוץ המדיניים של ישראל: מארגני המחאות הודיעו כי ינסו למנוע היום את יציאתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה מדינית בגרמניה עם הקנצלר הגרמני אולף שולץ והנשיא פרנק ואלטר שטיינמאייר.

על פי התכנית של המפגינים, מאות בעלי כלי רכב יאטו את התנועה בכניסות לנמל התעופה ואחרים יפגינו בטרמינל ומחוצה לו במטרה למנוע או לעכב את יציאתו של ראש הממשלה לפגישות מדיניות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לעסוק בביקורו בגרמניה ברכישת ענק גרמנית של מערכות נשק ישראליות בהם החץ שלוש. כלי תקשורת בגרמניה מדווחים כי הגרמנים הבטיחו לנתניהו כי עסקת הרכישה תושלם בתוך שבועות ועשויה להכניס מיליארדי דולרים לישראל. נתניהו ידון עם עמיתיו הגרמניים גם במאבק בהתחמשותה של איראן בגרעין.

אמש קיים המפכ"ל הערכת מצב יחד עם מפקד מחוז המרכז במשטרה. בין ההחלטות שהתקבלו – עיבוי כוחות המשטרה במטרה למנוע חסימות צירים ולרשום דוחות לנהגים שיחסמו את התנועה. במשטרה הבהירו שיתווספו כמה רכבי גרר למערך התנועה במרחב נתב"ג, לשם הזזת כלי רכב שיפריעו ויחסמו צירים.



0 תגובות